Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

КАФЕДРА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ

Рік заснування – 2015
61001, м. Харків, пр. Леніна 9а, ХНЕУ
Перший навчальний корпус, 2 поверх, ауд. 201, 202

Тел. +38 (057) 702-18-31 (3-86)
e-mail: kafmedia@hneu.edu.ua
Сайт: http://mediaprad.blogspot.com

 

яресько Завідуюча кафедрою – доцент, кандидат педагогічних наук, Яресько Катерина Вікторівна

Кафедра управління соціальними комунікаціями готує компетентних фахівців, здатних працювати на посадах рекламіста, PR-менеджера, бренд-менеджера, креативного директора, копірайтера, прес-секретаря, інтернет маркетолога, іміджмейкера, тощо.

З 2015 року кафедрою  управління соціальними комунікаціями на рівні бакалаврату ведеться підготовка  студентів за напрямом 6.030302 “Реклама і зв’язки з громадськістю та   працює магістратура за спеціальністю 8.18010019 “Медіа-комунікації”.
Метою освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістює оволодіння  загальнокультурними та професійними компетентностями в галузі реклами і зв’язків з громадськістю, що включають такі складові як розробка концепції рекламного продукту, проведення ефективної рекламної та pr-акції, формування позитивного іміджу фірми чи особи, налагодження комунікації з громадськістю, представлення інтересів організації на національному або міжнародному рівнях.

Підготовка бакалаврів має три основні складові:

  • ·дослідження та планування;
  • ·створення продукту;
  • ·новітні інформаційні технології.

Основними завданнями магістерської програми “Медіа-комунікації” виступають:

  • ·опанування знань щодо сучасних медіа та специфіки їх функціонування та управління;
  • ·оволодіння знаннями у галузях медіа-права та медіа-безпеки;
  • ·ознайомлення з основами медіа-планування та медіа-стратегій;
  • ·засвоєння навичок щодо створення медіа-продуктів та використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.

Конкурентними перевагами бакалаврської та магістерської програм кафедри управління соціальними комунікаціями є поєднання  творчості та бізнес спрямованості. У межах бакалаврської програми та магістратури заплановані майстер-класи, тренінги, творчі семінари та відкриті лекції відомих фахівців з медіа.

Творча співдружність:

Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами;

Українська Асоціація Маркетингу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *