Основними формами організації навчального процесу на факультеті є: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, самостійна робота студентів, практична підготовка і контрольні заходи.
Навчальні заняття проводяться у вигляді: лекцій; лабораторних, практичних, семінарських, індивідуальних занять; консультацій; тренінгів.
Лекція – основна форма навчальних занять, передбачених для засвоєння теоретичного матеріалу. Читання лекцій проводиться професорами, доцентами та старшими викладачами у відповідно обладнаних приміщеннях з використанням сучасних мультимедійних засобів. Тематика лекцій визначається робочою навчальною програмою.
Лабораторні заняття передбачають розвиток у студентів практичних навичок роботи з лабораторним устаткуванням, комп’ютерною технікою. Перелік тем лабораторних занять визначається робочою навчальною програмою дисципліни.
Практичне заняття – форма навчального заняття, на якому студенти детально розглядають окремі теоретичні положення навчальної дисципліни та формуються вміння і навички їх практичного застосування завдяки індивідуальному виконанню студентом відповідно сформульованих завдань. Заняття проводяться в аудиторіях, обладнаних демонстраційними засобами навчання та комп’ютерною технікою у формі ділових ігор, ігрового проектування або вирішення ситуаційних завдань.
Семінарські заняття проходять у вигляді дискусії з попередньо визначених тем, до яких студенти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаних завдань – есе. Перелік тем семінарських занять визначається робочою навчальною програмою дисципліни. Заняття проводяться в аудиторіях з однією академічною групою.
Індивідуальне навчальне заняття проводиться викладачем згідно з графіком його роботи з окремими студентами з метою підвищення рівня їх підготовки та розкриття індивідуальних здібностей.
Консультація проводиться викладачем індивідуально або для групи студентів. За змістом розрізняють такі види навчальних консультацій: консультації з дисциплін, які вивчається; передекзаменаційні; для студентів перед початком практики; з питань виконання дипломної роботи (проекту). На індивідуальній консультації студент отримує відповіді від викладача на конкретні запитання або пояснення з наявних теоретичних положень чи аспектів їх практичного застосування. Консультації проводяться згідно графіка затвердженого завідуючим кафедрою.
Самостійна робота студента – це запланована навчальна та наукова робота, яка виконується за завданням викладача під його науково-методичним керівництвом у час вільний від обов’язкових навчальних занять і передбачає підготовку до участі у науково-практичних конференціях й семінарах; підготовку критичного есе на статті зарубіжних і вітчизняних авторів за визначеною тематикою; пошук та огляд літературних джерел за заданою проблематикою навчальної дисципліни; аналітичний розгляд наукових публікацій; написання курсової роботи (проекта). Зміст самостійної роботи студента над конкретною дисципліною визначається навчальною програмою дисципліни, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Індивідуальне завдання є однією з форм самостійної роботи студентів метою якого є створення умов для розкриття індивідуальних творчих здібностей студентів та підвищення рівня їх теоретичної підготовки через поглиблення і закріплення знань які вони одержують в процесі навчання. Індивідуальні завдання з окремих дисциплін передбачають моделювання бізнес-процесів, розробку програмних продуктів, написання аналітичних звітів, аналіз практичних ситуацій, проведення власних досліджень по науковій тематиці, яка затверджена кафедрою з подальшим використанням результатів цих досліджень у курсових та дипломних роботах(проектах).
Практична підготовка студентів є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів та магістрів і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь. Обсяги практики визначаються відповідними галузевими стандартами з напрямів підготовки фахівців. Залежно від конкретного напряму підготовки, освітньо-кваліфікаційного рівня та спеціалізації студенти проходять навчальну, виробничу, а також переддипломну практики.
Практична підготовка передбачає безперервність і послідовність ії проведення при одержанні потрібного обсягу практичних знань, умінь і компетентностей відповідно до різних освітньо-кваліфікаційних рівнів освіти. Зміст і послідовність практичної підготовки студентів визначається наскрізною програмою практики, яка відповідає вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця та освітньо-професійної програмі підготовки бакалавра та магістра. На основі цієї програми розробляються робочі програми відповідних видів практики. Організація практичної підготовки регламентується «Положенням про проведення практики студентів вищих навчальних закладів в Україні».
Дисципліни на факультеті викладаються українською, російською, англійською мовами.
Протягом семестру на факультеті ведеться оцінювання сформованих складових професійних компетентностей студентів, які відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій України, з кожної дисципліни.
Система оцінювання включає поточний контроль успішності студентів, який ведеться за допомогою електронного журналу, та підсумковий/семестровий контроль результатів навчання, також оцінювання результатів практик і дипломних, курсових проектів, державну атестацію.
Поточний контроль здійснюється протягом семестру під час проведення лекційних, практичних, семінарських, лабораторних занять і оцінюється сумою набраних балів згідно 100-бальної накопичувальної системи оцінювання.
Підсумковий або семестровий контроль проводиться у формі заліку чи іспиту, визначених навчальним планом у терміни, передбачені графіком навчального процесу.
На четвертому курсі студенти складають державний екзамен з іноземної мови, виконують випускну бакалаврську дипломну роботу. При виконанні навчального плану та успішному проходженні державної атестації, студенту присвоюється кваліфікація та видається диплом бакалавра за спеціальністю.
Після закінчення бакалаврату студенти мають можливість приймати участь у конкурсі на навчання за освітнім ступенем магістра.
Закінчується навчання в університеті написанням магістерської дипломної роботи, після успішного захисту якої випускникам присвоюється відповідна кваліфікація та видається диплом магістра з отриманої спеціальності.